Sunday, June 04, 2006

ENG: Sports and Snapshots----------RO:Sporturi si instananee

ENG:Lights,shadows,sound and passion! TIESTO in Concert,Polyvalent Hall,2006 Bucharest
Ro:Lumini,umbre,sunet si pasiune! Tiesto in Concert,Sala Polivalenta-2006 Bucuresti
ENG: Ice Climbing World Cup Meeting, Busteni, February 2006 RO:Etapa a 4 a Campionatului Mondial de Catarare pe Gheata-Busteni Februarie 2006!
ENG:One of the many tense passages! Passing from oneclod to another, it is also one of the mostacrobatic positions! RO:Unul din multele pasaje de incordare a traseelor! Trecerea de pe un "bulgar" pe altul,constituie totodata si una dintre cele mai acrobatice pozitii!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

buna. am dat intamplator peste niste poze facute de tine...m-au impresionat profund. iubesc peisajele; natura moarta in general...dupa cum vad si tie.dak intr-adevar u ai facut pozele alea....BRAVO ;) nu m-am putut abtine sa nu-ti las mesajul asta.acum sper k l-ai si primit.

7:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Multumesc fotografului pentru imaginile aduse (intamplator) in fata ochilor mei. Cateva mi-au placut cu deosebire si le-am salvat, doar ca sa le mai admir din cand in cand.

1:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sunt de-a-dreptul impresionat de fotografiile dumitale,domnule!Mi-au placut foarte mult.Ai surprins cu adevarat natura in cele mai frumoase momente ale ei.Imagini care incanta ochii si bucura sufletul...Ai talent,continua tot asa... Multumesc!!!!

11:09 AM  
Blogger Despinoiu Eduard said...

Multumesc pentru aprecieri! ne dam silinta si incercam sa scoatem ceea ce e mai bun! Niciodata nu atingem perfectiunea,dar ideea este ca incercam! urmati-va visele pana la capat! ;)

1:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Salutari din Cetatea Eterna.
Discutind cu un coleg italian si unul finlandez la birou despre castelele din Roma,ei le spun VILLA (villa borghese,villa ada,etc)am cautat si eu pe google repede sa le arat Palatul lui stefan cel mare din Iasi.Am dat de fotografiile tale superbe facute noaptea.vreau sa zic ca au ramas cu gura cascata.pe bune.le-am explicat ce inseamna si Voronet,manastirile din N Moldovei si deja s-a stabilit ca vor veni in vacanta cu familiile.Mi-e ciuda ca avem cu ce sa ne laudam si la TV din cauza tiganilor vedem baracile lor de aici si din romania.asa ca sper ca macar noi sa putem arata lumii ce inseamna Romania adevarata

12:45 PM  

Post a Comment

<< Home